Wednesday 7 October 2009

Σχετικά με την υπογραφή στην Καταγγελία της Σύμβασης


Σας δίνουμε το κείμενο με το οποίο πρέπει να υπογράφετε τις καταγγελίες σύμβασης.

Αν συμφωνείτε με το ποσό που αναγράφεται στην καταγγελία υπογράψτε (π.χ. αν η καταγγελία σας δίνεται στις 7-10-2009 και γράφει επάνω 21-9-2009):
Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου.

α) ως προς την αναγραφόμενη χρονολογία απόλυσης και τελευταίας ημέρας εργασίας ήτοι 7-10-2009 και όχι 21-9-2009.
β) ως προς την εγκυρότητα της καταγγελίας λόγω μη ταυτόχρονης καταβολής της νομίμου αποζημίωσης μου.

Αν δεν συμφωνείτε με το ποσό που αναγράφεται στην καταγγελία (πάλι για 7-10-2009):
Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου.

α) ως προς την αναγραφόμενη χρονολογία απόλυσης και τελευταίας ημέρας εργασίας ήτοι 7-10-2009 και όχι 21-9-2009.
β) ως προς την εγκυρότητα της καταγγελίας.

Αυτά γιατί όπως κάποιοι ξέρετε, ήδη ξεκίνησαν να επιδίδονται οι πρώτες καταγγελίες της ΑΕΑΖ.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Συνάδελφος που μίλησε με εκπροσώπους του Συλλόγου, της είπαν να προστεθεί στην επιφύλαξη που υπογράφουμε στην καταγγελία σύμβασης και το παρακάτω σαν Γ!.
"γ) για οποιοδήποτε άλλο δικαίωμά μου προκύπτει απο την εφαρμογή της Σ.Σ.Ε., του Ομαδικού Ασφαλιστηρίου,και της νομοθεσίας"

15 comments:

  1. Παρακατω οι προυποθεσεις για το επιδομα ανεργιας οπως το βρηκα στο oaed.gr

    ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ.

    ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
    Μισθωτοί των οποίων καταγγέλθηκε από τον εργοδότη ή έληξε η σύμβαση εργασίας και που έχουν ασφαλισθεί στον κλάδο ανεργίας του ΟΑΕΔ μπορούν με ορισμένες προϋποθέσεις να εισπράξουν από τον ΟΑΕΔ επίδομα ανεργίας.

    ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
    Οι νόμοι και οι αποφάσεις που καλύπτουν την παροχή είναι οι εξής:
    • ν.δ.2961/1954 (άρθρα 11-38)
    • ν.1545/85 (άρθρα 3-8)
    • ν.1836/89 (άρθρα 15-24)
    • ν.1892/1990 (άρθρο 37)
    • ν.3552/4.4.07 (άρθρο 5)

    ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ – ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ
    Η αίτηση υποβάλλεται εντός 60 ημερών από την ημερομηνία απόλυσης στην αρμόδια Υπηρεσία του τόπου κατοικίας του δικαιούχου.

    Οι περιπτώσεις, που οι αιτήσεις υποβάλλονται κατά το πρώτο 7ημερο μετά την απόλυση, επιδοτούνται από την 7η ημέρα, ενώ όσες υποβάλλονται σε μεταγενέστερο διάστημα επιδοτούνται από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης.

    ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ:
    Αν επιδοτείται για πρώτη φορά:
    • Ο ασφαλισμένος πρέπει να έχει πραγματοποιήσει 80 ημέρες εργασίας το χρόνο κατά τα δύο προηγούμενα χρόνια, πριν από την επιδότησή του. Το τελευταίο όμως 14μηνο πρέπει να έχει συμπληρώσει 125 ημέρες εργασίας, χωρίς να υπολογίζονται οι τελευταίοι δύο μήνες.
    • Επίδομα ανεργίας δικαιούται και ο ασφαλισμένος που έχει πραγματοποιήσει στα δύο προηγούμενα, πριν από την απόλυσή του χρόνια, 200 ημέρες εργασίας (χωρίς να υπολογίζονται οι δύο τελευταίοι μήνες), από τις οποίες 80 ημέρες, το λιγότερο το χρόνο.

    Αν επιδοτείται για δεύτερη φορά:
    Ο ασφαλισμένος πρέπει να έχει πραγματοποιήσει 125 ημέρες εργασίας το τελευταίο 14μηνο, πριν από την απόλυσή του, χωρίς να υπολογίζονται (στις 125) οι ημέρες εργασίας των δύο τελευταίων μηνών.
    Για τους απασχολούμενους σε τουριστικά επαγγέλματα (ή και εποχιακά π.χ. μουσικοί, ηθοποιοί κ.α ) αρκούν 100 ημέρες εργασίας το τελευταίο 12μηνο.

    ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ:
    Η διάρκεια της επιδότησης εξαρτάται από το πόσες ημέρες εργασίας έχει πραγματοποιήσει ο ασφαλισμένος στα προαναφερόμενα κρίσιμα χρονικά διαστήματα (14μηνο, 12μηνο ή διετία).



    Το επίδομα καταβάλλεται μια φορά το μήνα για 25 ημέρες.
    Από 01.05.2009 το μηνιαίο επίδομα ανεργίας ανέρχεται στα 454,25 Ευρώ.
    Για κάθε μέλος της οικογένειας το επίδομα προσαυξάνεται κατά 10%.

    ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
    1. Έγγραφο Καταγγελίας Σύμβασης Εργασίας ή βεβαίωση Λήξης Σύμβασης Ορισμένου χρόνου.
    2. Βιβλιάρια ενσήμων του (της) ενδιαφερομένου (-ης) της τελευταίας διετίας.
    3. Οικογενειακό βιβλιάριο Ασθενείας, εφόσον υπάρχουν συντηρούμενα μέλη.
    4. Πρόσφατο Εκκαθαριστικό Σημείωμα Εφορίας ή εφόσον δεν υπάρχει, επικυρωμένο αντίγραφο της τελευταίας δήλωσης εισοδήματος.
    5. Αστυνομική Ταυτότητα του ασφαλισμένου.
    6. Υπεύθυνη Δήλωση Ν. 1599/86, την οποία θα συμπληρώσει ο ενδιαφερόμενος σύμφωνα με τις υποδείξεις της Υπηρεσίας.
    7. Λογαριασμό Εθνικής Τραπέζης (ΙΒΑΝ) στον οποίο είναι πρώτος δικαιούχος.

    ReplyDelete
  2. Σήμερα μίλησα με προιστάμενο από την επιθεωρηση εργασίας, μου διευκρίνησε ότι η σύμβαση λύεται μόνο από τον εκκαθαριστή και την ημέρα που αναλαμβάνει, μετά την απόφαση του Πρωτοδικείου.
    Θα ήθελα να ήξερα όλοι αυτοί που μιλούν και είναι σε συναντήσεις με τους εργατολόγους, δεν τους ρώτησαν;

    ReplyDelete
  3. Ο επιθεωρητης καταλαβε οτι εγινε ανακληση αδειας και οχι πτωχευση? Γιατι απο αυτο που γραφεις για πρωτοδικειο μαλλον καταλαβε οτι η εταιρεια κηρυχθηκε σε πτωχευση στο πρωτοδικειο.

    ReplyDelete
  4. HMOUN MPROSTA OTAN KATA LEKSI O EPOPTIS EIPE SE 2 KYRIOUS KAI 2 KYRIES MESA STHN ETAIRIA OTI EXEI ENTOLH APO PANW NA APOLYEI TIN AEAZ KAI OXI THN AEGA
    EPISIS TOU EIPAN NA STAMATHSEI KATHE DOULEIA POU KANEI LOGW POLITIKWN EKSELIKSEWN
    SYMFWNW KAI GW NA MAZEUTOUME

    AFISTE POU PIGA STON OAED KAI DEN ME EGRAPSE STO TAMEIO ANERGIAS GIATI LENE THENE ENSIMA NA TO KANOUN

    ALLA H MISTHODOSIA ENSIMA DEN DINEI

    MAS KOROIDEOUN

    ReplyDelete
  5. Ο_εκ_των_εσω7 October 2009 at 18:44

    Ρε συ Κ62 τα ίδια και τα ίδια
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ
    ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
    ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟ ΕΧΕΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ

    Η ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ Ή ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ Η ΚΟΥΤΡΑ ΣΑΣ

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ
    ΜΟΝΟ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟΥ

    ΑΙΝΤΕ ΜΠΡΑΒΟ

    ReplyDelete
  6. Προς Ο_εκ_των_εσω said...
    Προσπαθησε να εξηγησεις ηρεμα την κατασταση και σε αυτους που δεν ξερουν.Μονο ετσι θα καταφερουμε να "ξυπνησει" ο κοσμος.
    Συμφωνω μαζι σου για μαζικες κινητοποιησεις

    ReplyDelete
  7. ο_εκ_των_εσω7 October 2009 at 19:48

    Εχεις δικιο φιλε ανωνυμε, απλα είναι στιγμες που...καταλαβαινεις....
    Ενα μικρό ιστορικό
    1. Με απόφαση ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟΥ (οποιος θέλει το συζητάμε αργότερα για το τι σημαίνει ειρηνοδικείου) σφραγίστηκε η εταιρία, και ανακληθηκε η άδεια της. Η εποπτική αρχή ορίζει επόπτη εκκαθαριστού που θα εποπτεύσει την διαδικασία εκκαθάρισης (προσεξτε ο εκκαθαριστης ΑΚΟΜΑ δεν εχει πιασει δουλεια). Επίσης παραμένει στην διακριτικη ευχαίρεια του προισταμένου του επόπτη (επεια) αν η εταιρία μπορεί να ξαναλειτουργήσει για οποιοδήποτε άλλο λόγο με το κατάλληλο αιτιολογικό.
    2. Ο νόμος που ψηφίστηκε το καλοκαίρι αφορά ΜΟΝΟ ΤΑ ΧΑΡΤΟΦΥΆΚΙΑ ΖΩΗΣ και τίποτε άλλο.
    3. Έπειτα από συννενόηση του επόπτη εκκαθαριστου με την εποπτική αρχη αποφασίσθηκε η απόλυση των εργαζομένων των εταιριών ΖΗΜΙΩΝ και μόνο, σύμφωνα και με τις κείμενες διατάξεις.
    4. ΟΛΕΣ οι απολύσεις γίνονται με ημερομηνία 21/9/2009 κατί το οποίο προσωπικά το θεωρώ καταχρηστικό από την πλευρά του επόπτη (για πολλους λόγους 8μερο κλπ κλπ). Αλλα επειδη η προσωπικη γνώμη ΟΥΔΩΛΩΣ μετράει εδώ (και πάει και περίπατο και η όποια εργατική νομοθεσία όπως διαπίστωσα) το δεδομένο είναι ότι ΓΙΝΟΝΤΑΙ και ΕΓΙΝΑΝ σήμερα απολύσεις με ημ/νια 21.09 χωρίς να δωθεί ΟΥΤΕ ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΣΗ ΟΥΤΕ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ
    5. Η δε ΑΕΓΑ είναι κάτι άλλο και για να σας μεταφέρω ακριβώς τα λόγια του επόπτη ζωής κου Καφεντζή - Δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε με την ΑΕΓΑ ακόμα, καθαρά και ξάστερα!

    Λοιπόν επειδή εμάς ΠΟΣΩΣ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ πρέπει να πράξει ο ΕΠΌΠΤΗΣ εμείς έχουμε τα εξής προβλήματα

    1. Ειμαστε απλήρωτοι 4 μήνες.
    2. Εχουν ΗΔΗ γίνει απολυσεις στην ΑΕΑΖ χωρίς να πάρουν ούτε μία (και είδα και ότι αρκετοι ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΚΩΣ ΤΟ πιο πάνω κειμενάκι). Συνεπώς το πρόβλημα εδώ είναι ότι απολυουν χωρίς αποζημίωση
    3. Έχουμε πρόβλημα με τα ένσημα καθώς η τελευταία ΑΠΔ δεν έχει κατατεθεί στο ΙΚΑ. Αυτό κατα προέκταση μας οδηγεί σε άλλο πρόβλημα, αυτο του επιδόματος ανεργείας, για το οποίο τα έσοδα αυτά χρειάζονται
    4. Υπάρχει και το θέμα της απορρόφησης των εργαζομένων το οποίο για μένα τουλάχιστον στην παρούσα φάση είναι ήσσονος σημασίας


    Προσωπικά ζήτηση την απόλυση μου από τον επόπτη και ο επόπτης αρνηθηκε να μου την δώσει

    Οι νόμοι και η εργατική νομοθεσία στην ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ παρ ότι μας δίνουν ένα μικρο συγκριτικό πλεονεκτημα έναντι των άλλων πιστωτών ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ

    Για αυτό φωνη
    ΦΩΝΗ και ΠΙΕΣΗ
    ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ
    Προσωπικά παίρνω από τις 6 το απόγευμα τηλ σε όποιον πολιτικό ξέρω
    ολοι να το κανουμε αυτό

    αλλά ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ

    α και κατι τελευταίο που δεν ακούστηκε πολυ σήμερα

    ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
    ΓΙΑ ΤΑ ΛΗΞΙΠΡΌΘΕΣΜΑ (δεδουλευμενα) είναι οριακή ημερομηνία αναγγελίας απαιτήσεων

    ReplyDelete
  8. και τώρα μια καταγγελία, στην οποία για ευνόητους λόγους ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να αποκαλύψω ονόματα

    στις 23 Ιουλίου στάλθηκε η παρακάτω επιστολή στην Επιθεώρηση Εργασίας Ν Ιωνίας (η αρμόδια για το μαρουσι)

    "γαπητές κες κοι

    Είμαστε υπάλληλοι της ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και ΑΕΑΖ. Ονομαζόμαστε ...... τους τελευταίους 12 μήνες η εταιρία δεν ανταποκρίνεται στις συμβατικές της υποχρεώσεις

    Συγκεκριμένα τους τελευταίους 3 μήνες όλοι οι υπάλληλοι είμαστε απλήρωτοι

    Επειτα επιλέγουν επιλεκτικά ποιος θα πληρώσουν

    τα χρηματα και τα ρευστά διαθέσιμα της εταιρίας χρησιμοποιούνται για άλλες ανάγκες αλλά όχι για τις πληρωμές των εργαζομένων

    σας παρακαλώ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ εχουμε φτασει σε απελπιστικό σημείο"

    σας παραθέτω την απάντηση της υπηρεσίας

    "Σας διαβιβάζουμε το παρόν μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, λόγω δικής σας αρμοδιότητας και παρακαλούμε για τις ενέργειές σας.



    (Προς αποστολέα μηνύματος:

    Παρακαλούμε όπως απευθύνεστε στο e-mail kysepes3@otenet.gr (Διεύθυνση Προγραμματισμού & Συντονισμού
    Κοινωνικής Επιθεώρησης Εργασίας) για το παρόν καθώς και για παρόμοια θέματα).



    Παρακαλούμε επιβεβαιώστε τη λήψη του παρόντος μηνύματος.



    Σ.ΕΠ.Ε.
    Διεύθυνση Προγραμματισμού & Συντονισμού
    Τεχνικής & Υγειονομικής Επιθεώρησης Εργασίας "

    η παραπάνω επιστολή είχα αποσταλεί και στην εποπτικη αρχη αλλά και στον εργοδότη και ακολουθησε και τηλεφωνικη επικοινωνία αλλά και σε άλλον φορέα ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΠΡΑΞΑΝ ΤΙΠΟΤΑ. Η για να ειμαστε ακριβείς ο εργοδότης ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ, το ακριβές ποσό το οποίο δεν γνωρίζω

    Αυτό για να μαθετε με τι εχουμε να κανουμε και να καταλάβετε οτι στην Ελλάδα το να εισαι ΝΟΜΙΜΟΣ δεν βοηθάει...Πρεπει να αντιδράσουμε ΔΥΝΑΜΙΚΑ

    ReplyDelete
  9. ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ, ΟΛΟΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ.
    ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΤΟΝ ΕΙΧΑΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΦΑΤΕ ΜΕ ΗΜ 21-9-09 ΚΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΗΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΟΛΥΣΕΩΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΡΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΥΝΑΛΔΕΦΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ.
    ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΗΔΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ.

    ReplyDelete
  10. ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟ ΝΟΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ?

    ReplyDelete
  11. Θα πρότεινα...αν οι διαχειριστες το θελήσουν βεβαια, τα posts να γινονται με εγκριση τους και οχι ο καθενας να γραφει οτι θελει

    δεν γνωριζω βεβαια αν εχουν τη δυνατότητα να διαγραψουν σχολια και υβρεις

    ευχαριστω

    ReplyDelete
  12. Αυτή η ιστοσελίδα συνάδελφε έχει σκοπό την ενημέρωση μας και να κάνουμε σχόλια και προτάσεις.
    Ισως μερικοί να μην ξέρουν ή να τους λένε διάφορες
    προτάσεις και να τις γράφουν. Δεν ειναι κακό ένας διάλογος γίνεται, δεν είδα ούτε ύβρεις (και να έγραφαν με το δίκιο τους) ούτε σχολια να χρήζουν έγκρισης. Που βρισκόμαστε στην επταετία.......
    Ελεύθερα να γράφουν όλοι συνάδελφοι ρε παιδιά, την ίδια αγωνία έχουμε, θα καθήσουμε τώρα να κρίνουμε ο ένας τον άλλον. ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ!

    ReplyDelete
  13. Αγαπητοί συνάδελφοι,

    Να υπογράφετε ότι χαρτιά είναι "με κάθε επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου" και όπως είπε κάποιος συνάδελφος, προσοχή στο να μη παρέλθει το εξάμηνο.

    ΚΜ

    ReplyDelete
  14. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:
    Συνάδελφος που μίλησε με εκπροσώπους του Συλλόγου, της είπαν να προστεθεί στην επιφύλαξη που υπογράφουμε στην καταγγελία σύμβασης και το παρακάτω σαν Γ!.
    "Γ. Για οποιοδήποτε άλλο δικαίωμά μου προκύπτει απο την εφαρμογή της Σ.Σ.Ε., του Ομαδικού Ασφαλιστηρίου,και της νομοθεσίας"

    ReplyDelete
  15. μπορουμε για καθε σειρα που εχει η καταγγελια να την θεορουμε ως μη εγκυρη.
    νομικος κολητος μου φιλος ανεφερε οτι και με μια απλη αναφορα για την επιφυλαξει καθε νομιμου δικαιωματος ειμαστε καλυμενοι. επιπλεον και τιποτα να μην γραψουμε περαν της υπογραφης τα δικαιωματα του εργαζομενου ειναι παντα δικαια και συγκεκριμενα. Ολα αυτα ειναι για τα δηθεν των δικηγορων.

    ReplyDelete