Friday 30 October 2009

Επίδομα 1000 € - Δεδουλευμένα - Εξελίξεις 30/10/2009


Επίδομα 1000 € :

H κατάσταση της ΑΕΓΑ εστάλη την Πέμπτη 29/10.
Yπάρχει επικοινωνία με τον Δ/ντη του ΟΑΕΔ, για να προχωρήσει άμεσα η πληρωμή του επιδόματος.
Tα αντίγραφα των τραπεζικών λογαριασμών των τριάντα περίπου συναδέλφων που δεν ήταν στην αρχική κατάσταση στέλνονται με ΦΑΧ, από την υπεύθυνη μισθοδοσίας, στον ΟΑΕΔ.

Δεδουλευμένα :
Γίνονται ενέργειες και για το Ταμείο Αφερεγγυότητας αλλά και για την άμεση καταβολή των Δεδουλευμένων.
Θα σας ενημερώσουμε μόλις έχουμε κάτι συγκεκριμένο.

11 comments:

  1. Μπράβο!!!!!
    Ένα καλό νέο μέσα στη μαυρίλα.

    Ευχαριστούμε όσους πιέζουν τον ΟΑΕΔ και την κυβέρνηση.

    Με τους μαθητευόμενους μάγους της ΕΠΕΙΑ τι γίνεται? Ασχολούνται με την ΑΣΠΙΣ ή τρέχουν να γλύψουν τον καινούργιο Υπουργό?

    ReplyDelete
  2. τους μαθητευομενους...μαγους?

    ΣΤΑΝ εισαι θεος λεμεεεεεεεε
    να κανω εδώ μια ανακοινωση την εκανα και παλιοτερα

    για την αγορά εργασίας

    τα site που μπορείτε να μπαίνετε ειναι τα

    www.skywalker.gr
    (δεν χρειάζεται registration)

    www.kariera.gr
    (χρειαζεται μια απλη εγγραφη)

    www.justjobs.gr
    χρειαζεται απλη εγγραφή

    επίσης το εθνος καθε τριτη δημοσιευει αγγελιες εργασίας

    ReplyDelete
  3. Τι αναφέρει το υπόμνημα των διαμεσολαβουντων που κατεθεσαν στον υπουργο


    ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΓΕΙΡΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ

    Τα θέματα που έχουν ανακύψει εξαιτίας της ανάκλησης της άδειας της ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ έχουν τρεις κεντρικές διαστάσεις:

    -Προβλήματα και ερωτήματα σχετικά με την εξασφάλιση και το κύρος του περιεχομένου των ασφαλιστηρίων συμβολαίων των πελατών της εταιρείας

    -Προβλήματα και ερωτήματα σχετικά με τους άμεσα διαμεσολαβούντες των ασφαλίσεων στην Ασπίς Πρόνοια

    -Προβλήματα και ερωτήματα σχετικά με την θεσμική κατοχύρωση των διαμεσολαβούντων γενικότερα.

    Πριν αρχίσει η παράθεση των θεμάτων προκύπτει ένα πολύ συγκεκριμένο και εύλογο ερώτημα:
    Η ΕΠΕΙΑ τον Ιούλιο του 2008 προχώρησε στην δέσμευση των περιουσιακών στοιχείων της Ασπίς Πρόνοια. Η σκοπιμότητα της δέσμευσης υποτίθεται πως ήταν η εξασφάλιση των συμφερόντων των ασφαλισμένων και η παρακολούθηση των ταμειακών κινήσεων της εταιρείας. Εφόσον αυτή η δέσμευση εξακολούθησε να υπάρχει μέχρι την 21/09/2009 ημέρα αναστολής της λειτουργίας της εταιρείας και η λογική της ήταν η εξασφάλιση των συμφερόντων των πελατών, ρωτάμε: πόσα είναι τα κεφάλαια που δεσμεύτηκαν κατά την διάρκεια αυτών των 14 μηνών που βρίσκονται και γιατί δεν χρησιμοποιούνται για τον σκοπό τον οποίο υποτίθεται ότι εξυπηρετούν;

    ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ

    -H πολιτεία ταυτόχρονα με την ανάκληση λειτουργίας της Ασπίς Πρόνοια επανέλαβε τη δέσμευσή της, σύμφωνα με την πρόσφατα ψηφισθείσα τροπολογία στον νόμο 400/70 της 06/08/2009, για την εγγύηση των δικαιωμάτων των ασφαλισμένων στον κλάδο ζωής.
    • Γιατί η διαδικασία από τότε ως σήμερα καρκινοβατεί;
    • Γιατί ως τώρα δεν έχουν αρχίσει να καταβάλλονται οι εξαγορές και οι αποζημιώσεις που ήδη εκκρεμούσαν;
    • Γιατί δεν λειτουργεί η γραμμή υγείας;
    • Γιατί τα συμβεβλημένα νοσοκομεία δεν έχουν λάβει σαφείς και ξεκάθαρες εντολές προκειμένου να εξυπηρετούνται οι ασφαλισμένοι του κλάδου νοσηλείας;
    • Εφόσον κατατίθενται αιτήσεις αποζημιώσεων απολογιστικά σε πόσο χρονικό διάστημα θα αποζημιώνονται;
    • Πότε θα αρχίσουν να πληρώνονται όσες αιτήσεις εξαγοράς συνταξιοδοτικών και επενδυτικών συμβολαίων κατατεθούν από εδώ και στο εξής;

    -Πότε θα αρχίσουν να καταβάλλονται οι εκκρεμείς αποζημιώσεις των λοιπών κλάδων που εκκρεμούν και δεν υπάγονται στο Επικουρικό κεφάλαιο; (Πυρός, ατυχημάτων, σκαφών, μεταφορών, αστικής ευθύνης κλπ)

    -Προβλέπεται επιστροφή μη δεδουλευμένων ασφαλίστρων κατά την εκκαθάριση της εταιρείας για τα συμβόλαια πυρός και λοιπών κλάδων;

    -Εφόσον γίνει μεταφορά των συμβολαίων σε άλλο ασφαλιστικό φορέα, οι νοσοκομειακές καλύψεις θα εξακολουθήσουν να ισχύουν ως έχουν ή θα προσαρμοστούν / συγχωνευθούν με τα υπάρχοντα προγράμματα του νέου ασφαλιστικού φορέα; Θα ισχύσει η ασφαλισιμότητα των πελατών; Υπάρχει πρόνοια για τους επιβαρυμένους με χρόνια προβλήματα υγείας και τις εγκυμονούσες;

    -Το αδιαφιλονίκητο των συμβολαίων θα ισχύσει;

    -Πρέπει να πληρωθούν οι μεταχρονολoγημένες επιταγές που έχουν εκδώσει οι πελάτες για την πληρωμή ασφαλιστηρίων συμβολαίων που δεν ισχύουν;

    -Οι κάτοχοι ασφαλιστηρίων συμβολαίων με υποχρέωση πληρωμής ασφαλίστρων από την ημέρα ανάκλησης της άδειας λειτουργίας της εταιρείας ως σήμερα, καθώς και όσοι δεν είχαν προλάβει να πληρώσουν τα ασφάλιστρά τους χωρίς να έχουν ακυρωθεί τα συμβόλαιά τους, αναρωτιούνται με ποιόν τρόπο διασφαλίζονται τα δικαιώματά τους αφού εμφανίζονται λογιστικά υπόχρεοι. Πότε θα αρχίσει να λειτουργεί το σύστημα πληρωμών και σε τι αντιπαροχή υπηρεσιών θα αντιστοιχεί;

    ReplyDelete
  4. ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

    ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ

    -Πότε θα αποδοθούν οι προμήθειες που οφείλει η Ασπίς Πρόνοια στους διαμεσολαβούντες;

    -Τι εισόδημα θα δηλώσουν οι διαμεσολαβούντες κατά την συμπλήρωση της φορολογικής δήλωσης του 2009;

    -Εφόσον αρχίσει και πάλι η είσπραξη ασφαλίστρων από την Ασπίς Πρόνοια, θα αρχίσουν παράλληλα να πιστώνονται προμήθειες στους διαμεσολαβούντες;

    -Πολλές αποδείξεις για πληρωμές αμοιβών των διαμεσολαβούντων έχουν λογιστικά πιστωθεί αλλά δεν έχουν αποδοθεί. Πρέπει υποχρεωτικά να γίνει πλήρης ενημέρωση των χρεοπιστωτικών καρτελών των συνεργατών.

    -Υπάρχουν αμοιβές οι οποίες είχαν τον χαρακτήρα bonus υπό την ρητή προϋπόθεση επίτευξης κάποιου παραγωγικού στόχου. Λόγω αναστολής της λειτουργίας της επιχείρησης δεν υπάρχει η δυνατότητα επίτευξης των στόχων. Τι προβλέπεται για τις προκαταβολές των bonus αυτών που ήδη έχουν αποδοθεί; Τι προβλέπεται επίσης για προκαταβολές προμηθειών που είχαν ήδη εισπραχθεί την στιγμή που δεν είναι δυνατή η επίτευξη οποιουδήποτε παραγωγικού στόχου;

    -Υπάρχουν αποζημιώσεις πελατών που έχουν εξοφληθεί από τους διαμεσολαβούντες με ‘’Απόδειξη Πληρωμής’’ από την Ασπίς Πρόνοια, προκειμένου να εξυπηρετηθούν άμεσα και χωρίς χρονοτριβές οι πελάτες, χωρίς αυτά τα χρήματα να έχουν εκταμιευτεί από την εταιρεία προς αυτούς. Με ποιόν τρόπο θα αποδοθούν αυτά τα χρήματα στους διαμεσολαβούντες;

    -Με ποιόν τρόπο θα αποζημιωθεί το πληγωμένο γόητρο και η φήμη των διαμεσολαβούντων της Ασπίς Πρόνοια;

    ReplyDelete
  5. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ

    ΘΕΣΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΩΝ

    -Το κράτος έσπευσε αμέσως μετά την ανάκληση της άδειας της Ασπίς Πρόνοια να εξασφαλίσει κάποιες παροχές (ελάχιστες βέβαια) για τους εργαζόμενους σε αυτήν. Γιατί δεν υπάρχει ούτε στοιχειώδης πρόνοια για τους διαμεσολαβούντες και ιδιαίτερα γι αυτούς οι οποίοι είχαν αποκλειστική συνεργασία με την εταιρεία, οι οποίοι αυτή τη στιγμή όχι μόνο βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, αλλά ταυτόχρονα δεν έχουν επαγγελματική στέγη, έχουν πολύ μεγαλύτερα έξοδα εξυπηρέτησης πελατών στους οποίους συνεχώς απολογούνται και δεν έχουν ούτε την δυνατότητα τραπεζικής χρηματοδότησης αφού το επάγγελμα αναιτιολογήτως έχει καταχωρηθεί στην black list των τραπεζικών ιδρυμάτων;

    -Οι διαμεσολαβούντες της Ασπίς Πρόνοια, έχουν δημιουργήσει στα χρόνια εργασίας τους, ένα ασφαλιστικό χαρτοφυλάκιο (ένα σύνολο Ασφαλιστηρίων Συμβολαίων που έχουν συνάψει μέσω της προσωπικής τους διαμεσολάβησης με τους πελάτες τους). Οι αμοιβές που προκύπτουν από το Χαρτοφυλάκιο καθώς και οι κανόνες εξυπηρέτησης του Χαρτοφυλακίου στηρίζονται σε σύμβαση που έχει συνάψει η Ασπίς Πρόνοια με τον κάθε διαμεσολαβούντα. Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι τα εξής:

    • Εφόσον τα Ασφαλιστήρια Συμβόλαια , τα οποία αποτελούν το Χαρτοφυλάκιο του κάθε συνεργάτη, μεταφερθούν με εντολή του κράτους σε άλλη ασφαλιστική εταιρεία, με ποιο τρόπο θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από τους διαμεσολαβούντες και με ποιο τρόπο θα συνεχίσουν να αμείβονται από το εν ισχύ χαρτοφυλάκιό τους;
    • Στην περίπτωση που κάποιοι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι συνάψουν σύμβαση αποκλειστικής συνεργασίας με νέα Ασφαλιστική Εταιρεία, τί θα συμβεί με το Χαρτοφυλάκιο τους που θα μεταφερθεί σε ασφαλιστικό φορέα που θα επιλεγεί από το κράτος; Πως θα συμβιβαστεί η αποκλειστική συνεργασία με τα de facto νέα δεδομένα;
    • Ο νόμος ορίζει, ότι σε περίπτωση καταγγελίας πλην "σπουδαίου" λόγου αποδίδονται οι αμοιβές στον συνεργάτη για τρία έτη. Υπάρχει ασάφεια στο τί ορίζουν οι Εταιρίες "σπουδαίο" λόγο με αποτέλεσμα να γίνεται κατάχρηση του όρου. Τα χαρτοφυλάκια συνήθως δίδονται σε άλλους συνεργάτες της Εταιρίας, με αποτέλεσμα ο πραγματικός διαμεσολαβητής να βρίσκεται σε θέση "μάχης" για την συγκράτηση των πελατών του, αλλά και των εισοδημάτων του, με συνήθη πρακτική να προσπαθεί να μεταφέρει τα συμβόλαια σε άλλες Εταιρίες.
    Θα έπρεπε να κατοχυρώνονται τα δικαιώματα του αρχικού διαμεσολαβητή από το νομοθετικό πλαίσιο, ορίζοντας ξεκάθαρα και συγκεκριμένα τί είναι "σπουδαίος" λόγος και πως τεκμηριώνεται, ενώ παράλληλα να εξασφαλίζεται, ότι εφόσον ο συνεργάτης διατηρεί συμβόλαια στην παλαιά Εταιρία, τα οποία εξακολουθεί να εξυπηρετεί ο ίδιος, να αμείβεται για όσο διάστημα θα διατηρούνται αυτά τα συμβόλαια σε ισχύ, παρά την καταγγελία της σύμβασης, η οποία αφορά νέες εργασίες. Με αυτό τον τρόπο, κατοχυρώνεται η εργασία των διαμεσολαβούντων και ουσιαστικά παύει να υφίσταται το γαϊτανάκι "μεταφοράς" συμβολαίων ζωής από την μία Εταιρία στην άλλη.
    • Ως απόρροια των ανωτέρω, θα πρέπει να συζητηθεί η κατάρτιση, κοινής σύμβασης συνεργασίας για τους διαμεσολαβούντες, με την σύμφωνη γνώμη της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών, διαφοροποιούμενη μόνο στο πλαίσια των αμοιβών από Εταιρία σε Εταιρία.

    ReplyDelete
  6. Θα ήθελα να ευχαριστήσω απο καρδιάς την ΟΑΣΕ για την άμεση προώθηση των βιογραφικών μας.

    Και απο τις ενδιαφερόμενες εταιρείες ακούγονται θετικά σχόλια γι΄αυτή την πρωτοβουλία.

    Ευχαριστώ Θερμά
    Β.Ανατολίτου

    ReplyDelete
  7. Βρήκα ένα πολύ ενδιαφέρον blog : http://aspistruth.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Να κάνω μια ερώτηση, αν ξέρει κάποιος να μου πει. Ξέρετε κάποιον που έχει βρει δουλειά σε ασφαλιστική εταιρία, από βιογραφικό που έστειλε ο σύλλογος? Ρωτάω γιατί από 4 μεγάλες έχω ακούσει ότι δεν κάνουν προσλήψεις. Προσωπικά ξέρω συναδέλφους που τους πήραν για συνέντευξη μόνο από την PROTON!! Ελπίζω να ξέρετε ποιος είναι ο ιδιοκτήτης εκεί!!!

    ReplyDelete
  9. Συνάδελφε stan,

    Γνωρίζω ότι τουλάχιστον ενας συνάδελφος βρήκε δουλειά σε Ασφαλιστική Εταιρία μέσω της προώθησης των βιογραφιών από την ΟΑΣΕ.

    Ανεξάρτητα με το πόσοι τελικά θα βρούν δουλεία σε ασφαλιστική εταιρία, κάτι που εξαρτάται από τις ανάγκες και την πολιτική κάθε εταιρίας, δεν μειώνεται η αξία της πρωτοβουλίας της ΟΑΣΕ.

    ReplyDelete
  10. Επίσης γνωρίζω ότι τα βιογραφικά έχουν προωθηθεί και σε άλλες εταιρίες, εκτός ασφαλιστικών, που εκδήλωσαν ενδιαφέρον.

    ReplyDelete
  11. Τέρμα το Δημήτρης Γ. Από σήμερα fnmag.

    Λοιπόν έχω δώσει δύο συνεντεύξεις από τα βιογραφικά που έστειλε ο σύλλογος. Δόξα το θεό είμαι πολύ κοντά και ελπίζω σύντομα να έχω βρει εργασία.
    Το πρόβλημα με τα βιογραφικά είναι ότι έχουν πάει όλα μαζί στις εταιρίες και δεν μπορούν να βγάλουν άκρη οι άνθρωποι από τα HR. Θα σας πρότεινα όπου βλέπετε κάποια θέση να κάνετε ένα τηλέφωνο και θα δείτε ότι υπάρχει ενδιαφέρον να προσλάβουν από την ασπίς αλλά θα σας ξαναζητήσουν το βιογραφικό γιατί δυσκολεύονται μέσα στο όγκο που έχουν να βρουν αυτά που αφορούν την θέση

    ReplyDelete