Tuesday 22 June 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

Όπως ήδη γνωρίζετε η διαδικασία των πληρωμών για την ΑΣΠΙΣ ΑΕΑΖ έχει ξεκινήσει από την περασμένη εβδομάδα και ήδη έχει ολοκληρωθεί για τις αποζημιώσεις κάτω των 20.000 ευρώ. Εκκρεμεί η απάντηση του Υπουργείου Οικονομικών σε σχέση με την παρακράτηση του φόρου της αποζημίωσης, ώστε να ολοκληρωθεί στο σύνολό της η εξόφληση της ΑΕΑΖ. Σημειώνουμε ότι μετά από τις συνεχείς παρεμβάσεις της Ομοσπονδίας, του Συλλόγου και του Συντονιστικού μας, προς όλους τους αρμόδιους από τους οποίους εξαρτάτο η καταβολή των οφειλομένων μας, έγινε εφικτό να ξεπεραστούν καθυστερήσεις και αγκυλώσεις που έχουν παρουσιαστεί σε παρόμοιες περιπτώσεις και καταφέραμε, έστω και μετά από εννιά μήνες, να φθάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Για την ΑΕΓΑ:
Είχε ζητηθεί κατ΄ εξακολούθηση να ξεκινήσουν οι πληρωμές από την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ τουλάχιστον για τους συναδέλφους που δεν τους επηρεάζει ο φόρος, αλλά το αίτημά μας δεν εισακούστηκε. Ο λόγος που επικαλούνται οι αρμόδιοι γι΄ αυτή την καθυστέρηση είναι ότι υπήρχε ασυμφωνία μεταξύ Επόπτη και Επικουρικού Κεφαλαίου όσον αφορά το κείμενο της απόδειξης, το οποίο θα υπογράφαμε. Αξίζει να σημειωθεί δε ότι μέχρι και σήμερα δεν έχει επιτευχθεί συμφωνία ως προς αυτό.
Σημειώνουμε ότι θα μπορούσε να είχε δοθεί από τον επόπτη , εδώ και αρκετό καιρό, κάποια προκαταβολή, από το ποσοστό που ο ίδιος αποδέχεται ότι τον επιβαρύνει. Όμως παρά την προφορική αποδοχή αυτού του αιτήματος, ο κ. Βλαχογιάννης δεν προχώρησε σε μια τέτοια κίνηση αλλά επέμενε στην από κοινού καταβολή των χρημάτων μας με το Επικουρικό .
Θεωρούμε λοιπόν αυτή την καθυστέρηση, αν όχι περίεργη τουλάχιστον αδικαιολόγητη.
Συνάδελφοι όπως ήδη γνωρίζετε από την έντονη φημολογία του τελευταίου καιρού, αναμέναμε να κατατεθούν ασφαλιστικά μέτρα από τον Σύλλογο της κας Σιδέρη.
Αντί λοιπόν να ξεπεραστούν με ευελιξία και με την υλοποίηση προτάσεων όπως οι παραπάνω τα διάφορα προβλήματα και οι όποιες διαφορές, συνεχίστηκε εδώ και πολλές μέρες η καθυστέρηση, με αποτέλεσμα να προλάβουν να κατατεθούν τα ασφαλιστικά μέτρα. Μήπως τελικά αυτή η φήμη ήταν ένας ικανός λόγος ώστε να καθυστερούν οι πληρωμές της ΑΕΓΑ παρ΄ όλη την πίεση που ασκούσαμε ;
Σας ενημερώνουμε ότι τα ασφαλιστικά μέτρα επιδόθηκαν στις 21/6/2010 με ημερομηνία δικασίμου για προσωρινή διαταγή την 15/7/2010.
Τέλος θα θέλαμε να σχολιάσουμε την κοινωνική αναλγησία κάποιων από τους ασφαλισμένους οι οποίοι στην προσπάθειά τους να κερδίσουν ΕΛΑΧΙΣΤΑ παραπάνω χρήματα για το «κομπόδεμά» τους, χρησιμοποιούν κάθε νομική «ακροβασία», περιφρονώντας επιδεικτικά τις πραγματικές ανάγκες των εργαζομένων που περιμένουν τόσους μήνες να πάρουν όσα δικαιούνται, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις πιεστικές οικονομικές και κοινωνικές ανάγκες που τους δημιούργησε η απόλυση και η συνεχιζόμενη ανεργία για πολλούς από αυτούς.
Η Συντονιστική Επιτροπή

66 comments:

  1. ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΖΗΤΑΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΙΜΑ,ΔΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΙΔΡΩΤΑ (ΣΑΝ ΤΟΝ ΡΟΥΒΑ)ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΨΕΙ...ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ.ΤΥΧΑΙΟ;ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ...

    Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ (ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΑΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...) ΠΩΣ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ( ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ )

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜA: ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΧΩΡΙΣ ΠΑΠΠΟΥ...

    ReplyDelete
  2. Ωραία... αν βάλουμε και καμία απεργία δικηγόρων-δικαστικών κτλ, + εφέσεις κόντρα εφέσεις, Αύγουστο και ότι άλλο τους κατέβει στο τζέρβελο, καλά Χριστούγεννα κι αν...

    Κι όλα αυτά επειδή κάποιοι βαριούνται, κάποιοι άλλοι είναι άπληστοι και κάποιοι άλλοι απλά δε μας γουστάρουν (να το πω κάπως κόσμια)...

    Γι αυτούς που βαριούνται, με πίεση τους καταφέρνουμε.

    Για τους άλλους 2 έχω να πω:

    για τους μεν άπληστους ότι η χαζομάρα πάει σύννεφο, γιατί όσο πιο γρήγορα τελειώσει αυτή η ιστορία τόσο πιο γρήγορα θα πάρουν τα λεφτά τους και θα μπορούν να τα επενδύσουν ξανά. Τώρα απλά είναι παγωμένα και τα χαίρονται άλλοι... Ειδικά με τις αποδόσεις που δίνονται σήμερα από τις τράπεζες

    για τους άλλους... Κύριοι η ΑΣΠΙΣ ΤΕΛΟΣ. Επιτέλους καταλάβετε το. Ότι ήταν να γίνει έγινε και δε ξαναγυρνά. Ότι ήταν να κερδίσετε το έχετε ήδη κερδίσει. Ασχοληθείτε με τίποτα άλλο καλύτερα από το να προσπαθείτε να κάνετε κι άλλο κακό σε συνανθρώπους σας. Κυρίως χωρίς λόγο πλέον.

    Και επειδή είμαι σίγουρος ότι αυτές οι 3 κατηγορίες ανθρώπων είναι πολύ θεοσεβούμενες, να τους θυμίσω ότι και τα 3 είναι θανάσιμα αμαρτήματα.

    Καλά Χριστούγεννα

    ReplyDelete
  3. Πολύ όμορφα έως συγκινητικά αυτά που μας ανακοίνωσε η Συντονιστική. Ένα απλό, κουτό δικό μου ερώτημα μόνο: αφού όπως γράφετε, βλέπατε εγκαίρως τη λακούβα (ασφαλιστικά μέτρα), για ποιο λόγο δε στρίψατε εξίσου εγκαίρως και το τιμόνι;
    Και εξηγούμαι: θα μπορούσατε να ενημερώσετε όλους εμάς γι αυτό που επίκειται (και όχι να τα μαθαίνουμε όλα πάντα σαν τους κερατάδες, δηλαδή τελευταίοι) και αντί να πιέζετε (;) μόνοι σας το Βλαχογιάννη θα έπρεπε να καλέσετε εκ νέου όλους μας σε συγκέντρωση για το σκοπό αυτό. Η ευθύνη σας για τους λανθασμένους αυτούς χειρισμούς (χονδροειδέστατη παράλειψη) βαρύνει εξ ολοκλήρου εσάς στο δικό μου κοινό νου. Επίσης, για ποιο λόγο δεν αποδεχθήκατε το δεκαχίλιαρο που είχε προταθεί και αντ' αυτού μπήκαμε σε μαξιμαλιστικές λογικές χωρίς μάλιστα να ερωτηθεί καν κάποιος από εμάς και στην τελική να αποφασίσουμε πλειοψηφικά έχοντας όλη την πλήρη ενημέρωση για το θέμα αυτό που μας αφορά; Ποιος σας εξουσιοδότησε να χειρίζεστε εν λευκώ και εν αγνοία μας κάτι τόσο σοβαρό;
    Και έπειτα από 9 μήνες, είστε ευχαριστημένοι με τη λύση που επεβλήθη για την Α.Ε.Α.Ζ., δηλαδή την παραίτηση από δεδουλευμένα και απαιτούμενα βάση μάλιστα και συμφωνητικού (που εκβιαστικά ή υπέγραφες και πληρωνόσουν ή περίμενες);

    Αντί λοιπόν να αποπροσανατολίζετε την κουβέντα στην ευθύνη εκείνων που κατέθεσαν τα ασφαλιστικά μέτρα (κάτι που στο κάτω κάτω δικαιωματικά και βάσει νόμου μπορούσαν να προβούν, ασχέτως ηθικής βάσης γι αυτό), αναλογιστείτε εσείς οι ίδιοι και μαζί με εσάς όλοι εμείς οι υπόλοιποι, εάν πράξατε όλα όσα ως Συντονιστική θα μπορούσατε... Στη φάση αυτή, έχει βγει λάδι τόσο η ΕΠ.Ε.Ι.Α., όσο και ο Βλαχογιάννης και το ανάθεμα πέφτει εκ νέου αλλού...
    Πραγματικά θα ήθελα ο Στάθης, ο Άγγελος ή η Αλεξάνδρα να απαντήσουν δημοσίως σ' αυτόν εδώ το χώρο για ποιο λόγο υπήρξε η συσκότιση και η αδράνεια αυτή.
    Νομίζω ότι μία απάντηση μάς την οφείλετε...

    Υ.Γ. Όλοι όσοι (της Α.Ε.Γ.Α.) έχουμε καταθέσει αγωγή και στην Α.Ε.Α.Ζ. εφ΄όσον παρείχαμε και εκεί τις υπηρεσίες μας, πρέπει με οποιονδήποτε τρόπο (εξώδικη ή άλλη διαδικασία) να μπλοκάρουμε τυχόν πληρωμή άλλων πλην ημών (από την Α.Ε.Α.Ζ. εννοώ, δηλαδή προμηθευτών, παρόχων και λοιπών), έως ότου το κρίνει αυτό το αρμόδιο δικαστήριο (αφού οι Επόπτες και συγκεκριμένα ο Παντελίδης, σε αντίθεση με αυτά που δήλωναν ενώπιόν μας, κρίνουν τώρα διαφορετικά). Και επειδή έχουν υπάρξει πληροφορίες ότι ο εργατολόγος στον οποίο έχουν απευθυνθεί οι περισσότεροι, τα έχει κάνει πλακάκια μαζί τους και από κοινού δουλεύουν τον κόσμο πίσω από την πλάτη του, υπάρχουν δόξα τω Θεώ και άλλοι για τη δουλειά αυτή... Και φυσικά, εάν το δικαστήριο μάς δικαιώσει, θα έχουμε κάθε δικαίωμα να στραφούμε στη συνέχεια κατά της προσωπικής περιουσίας των Εποπτών στην περίπτωση που δεν έχουν προνοήσει για πρόβλεψη αντίστοιχου ποσού στην Α.Ε.Α.Ζ. για την περίπτωση που περιγράφω...

    Καλά να είμαστε, θα έχει πολλά επεισόδια ακόμη το σίριαλ αυτό.

    ReplyDelete
  4. "ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΟΚΚΑΛΑ" ναι κα Σιδέρη έχουμε δουλέψει για αυτά που εσείς ονομάζετε κόκκαλα, δεν τα κλεψαμε ο ιδρώτας μιας ζωής είναι. Καλα θα κάνετε να μην αναφέρεσθε στους εργαζόμενους που δουλεύανε τίμια και μια μέρα βρεθήκανε στους δρόμους. Αλλά τι λέω έχετε εσείς καμμία ανάγκη τι στιγμή που είχατε τόσο χρήμα.....

    ReplyDelete
  5. Διονύση, όπως σου είχα πει και στο τηλέφωνο που επανειλημμένως είχαμε μιλήσει, τα ασφαλιστικά μέτρα τα περιμέναμε εδώ και πολύ καιρό, ακόμη και πριν τη συγκέντρωση στη ΕΠΕΙΑ είχαμε πληροφορίες ότι μόλις η ΕΠΕΙΑ αποφάσιζε αποδέσμευση, θα έκαναν τα ασφαλιστικά μέτρα., και μάλιστα στο είχα πει απ το τηλέφωνο.
    Τρόπος για να τα αποφύγουμε δεν υπήρχε, όπως ακόμη και ο δικός σου κοινός νους θα μπορεί να καταλάβει.
    Γι αυτό το λόγο είχαμε βάλει και προσωρινή φραγή στο blog (δηλ. αποφυγή προκλήσεων) και είχα δώσει το mail του blog όπου πολλοί συνάδελφοι (μεταξύ των οποίων και εσύ) είχαν απευθυνθεί και τους είχαμε ενημερώσει. Άρα δεν ξέρω γιατί αισθάνεσαι κερατάς, αφού είχες ενημερωθεί.
    Για το 10χίλιαρο που αναφέρεις, δε το δεχτήκαμε γιατί εσύ μεν μπορεί να καλύπτεσαι, (επειδή υποθέτω διεκδικείς αποζημίωση γύρω στο ποσό μια και δεν είχες πολλά χρόνια στην εταιρία) με το ποσό αυτό και προσωπικά να σε συνέφερε, όμως σκέψου τους άλλους που ήταν στην εταιρία 10-20 και 30 χρόνια και διεκδικούν αποζημιώσεις 60, 70, ακόμη και 100 χιλ. ευρώ. Θα ήταν ικανοποιημένη με το 10χίλιαρο; Έξ άλλου το 10χίλιαρο αντιπροσώπευε περίπου το 40% του συνολικού ποσού που θα έπαιρνε η ΑΕΓΑ, ενώ τώρα πάμε στο 72,5%. Είπαμε προσωπικό συμφέρον, αλλά με μέτρο και όχι να προκαλούμε κι όλας!!!!
    Εξ άλλου στη συγκέντρωση έξω από την Ασπίδα, (από την οποία έλαμψες δια της απουσίας σου) αυτό είχε συζητηθεί και είχε γίνει αποδεκτό από τη πλειοψηφία των παρισταμένων.
    Για συγκέντρωση που λες να καλούσαμε, για να αποτρέψουμε τα ασφαλιστικά μέτρα:
    Ασχολίαστο.
    Για την ΑΕΑΖ, ποιος παραιτήθηκε από δεδουλευμένα; Η μόνη παραίτηση που ουσιαστικά έγινε είναι από το υπόλοιπο αδείας. Τώρα αν διεκδικεί κάποιος το διάστημα από 21/9 και μετά, υπερωρίες, bonus κλπ φαντάζομαι ο δικηγόρος σου να σε είχε ενημερώσει για τη τύχη που θα είχαν. Όσο για το εκβιαστικά, πληροφοριακά, αυτή είναι η πρακτική που γίνεται σε εκκαθαρίσεις, και εν τέλει, δεν έχει βρεθεί κάποιος που αρνήθηκε το “συμβιβασμό” αυτό.
    Και κάτι τελευταίο.
    Μόλις τέλειωσε η συγκέντρωση στην ΕΠΕΙΑ μου είπες ότι δεν είναι προσωπική η επίθεση που μου κάνεις, αλλά για το κοινό καλό.
    Η στάση σου και μόνο για το 10χίλιαρο την καταδεικνύει…
    Μπορεί η “ανήθικη αποσυντονιστικούλα” όπως μας αποκαλείς να μπορούσε να τα καταφέρει καλύτερα, ίσως, αλλά κάτι κάναμε κι εμείς, όχι μόνο στο επίπεδο των χρημάτων, αλλά και σ άλλους τομείς, π.χ. την επιδότηση της απασχόλησης την οποία μπόρεσαν και εκμεταλλεύτηκαν πάνω από 50 συνάδελφοι προς το παρόν (μεταξύ των οποίων και εσύ, φίλε Διονύση), ενώ εκκρεμεί και η πρόληψη άλλων τόσων τουλάχιστον..
    Δεν θα ήθελα να προσθέσω κάτι άλλο στο post αυτό και να συνεχιστεί η αντιπαράθεση, αλλά οι συνάδελφοι ας κρίνουν!!!!

    ReplyDelete
  6. Κι όπως βλέπεις δημοσιεύτηκε, αυτούσιο...

    ReplyDelete
  7. Η συγκέντρωση Στάθη, δε θα γινόταν για να αποφύγουμε τα ασφαλιστικά μέτρα. Δεν είμαι τόσο ανόητος δα ώστε να υποστηρίξω κάτι τέτοιο. Θα αποτελούσε απλώς, μέσο πραγματικής πίεσης στο Βλαχογιάννη για να συντομεύει τις διαδικασίες και να μη θέτει προσκόμματα (τα περί αποδείξεων κλπ, είναι απλώς κουραφέξαλα. Ο άνθρωπος θέλει απλώς να τραινάρει της διαδικασίες αφού το εξαχίλιαρο (τουλάχιστον) πέφτει μήνα μήνα)... Το δεκαχίλιαρο δεν το ανέφερα επειδή κάλυπτε (όπως πιθανολογείς) εμένα. Έτσι κι αλλιώς, το πιστεύεις ή όχι, δεν προτάσσω ποτέ το ατομικό σε βάρος του ομαδικού συμφέροντος. Απλώς, πολύς κόσμος θα είχε βολευτεί έστω και προσωρινά, ιδιαίτερα εκείνοι που είναι ακόμη άνεργοι, δηλαδή η πλειοψηφία (εγώ δεν καίγομαι διότι εργάζομαι και αυτό αποδεικνύει ότι το κίνητρό μου γι αυτό που έγραψα δεν είναι αυτό που περιγράφεις).
    Εξακολουθώ να σου δηλώνω ότι δεν έχω κάτι προσωπικό με κανέναν από εσάς (με την Αλεξάνδρα γνωρίστηκα μόλις πρόσφατα στην ΕΠ.Ε.Ι.Α. και της είπα το ίδιο), έχω όμως πολλές αντιρρήσεις σε σχέση με χειρισμούς και παραλείψεις όλο αυτό το εννιάμηνο.
    Σταματάω εδώ για να μην κουράσω όλους τους υπόλοιπους και για να μη θεωρήσει κανένας ότι διαπληκτιζόμαστε...
    Ελπίζω να τα ξαναπούμε και τηλεφωνικά και από κοντά.

    ReplyDelete
  8. Για το blog, και για το ότι δεν "κόβεις" σχόλια, σου έχω ήδη αποδώσει τα εύσημα...

    ReplyDelete
  9. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΦΑΓΩΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ Ή ΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΝΑ ΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΑΓΩΓΕΣ Ή ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ. ΠΟΙΟ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΠΟΠΤΩΝ? ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΟΦΕΛΟΣ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΠΛΟΚΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΟΓΟ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ ΦΡΑΣΗ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ, ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΩΝΩΝ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΠΙΔΑ (ΤΙΣ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙΣ "ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ" ) ΤΑ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΨΑΧΝΕΙ ΛΕΦΤΑ? ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΔΟΥΛΕΨΑΜΕ,ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΑΝ ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΑ ΕΞ'ΑΜΑΞΗΣ, ΤΑ ΔΗΛΩΝΑΜΕ ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ... ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ? ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΧΩΡΙΣ ΛΕΦΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΑΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΟΤΕ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ....ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΕ.

    ReplyDelete
  10. Ευχαριστώ για τα εύσημα, η καθυστέρηση δημοσίευσης των αναρτήσεων λόγω ελέγχου θα εξακολουθεί να υφίσταται, στη προσπάθεια να αποτραπούν σχόλια που θα μου δημιουργήσουν (σαν διαχειριστή του blog) ποινικά προβλήματα.

    ReplyDelete
  11. ΠΑΡΟΛΆΥΤΑ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΕΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΔΕΧΤΕΙ ΤΑ 10000 ΝΑ ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΡΕΙ (ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ )ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ...ΩΣΤΟΣΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο Δ.Τ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΤΙΜΙΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ...ΑΠ'ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΙΜΙΟΥΣ ΘΕΩΡΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ BLOG ΕΣΤΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟΙ ΕΔΕΙΞΑΝ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΟ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ.ΤΩΡΑ ΕΑΝ Ο ΔΤ , Ο Χ ,Ψ,Ω ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ...(ΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΕΛΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ )ΚΑΙ ΜΗ ΒΙΑΣΤΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 10ΧΙΛΙΑΡΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΩΣΤΟΣΟ ΘΕΩΡΗΣΑ ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΘΕΙ Η ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ...
    ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΗΜΕΙΩΣΗ.ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΒΡΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΤΕ ΕΝΤΑΞΕΙ Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΣΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΦΟΣΟΝ ΜΠΟΡΕΙ...ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΝΕΑ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

    ReplyDelete
  12. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ?
    ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ΕΠΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΩΝ.
    ΒΑΘΥΤΑΤΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ.
    ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ.
    ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ......
    ΜΕΤΑΞΥ ΒΟΛΕΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΒΟΛΕΥΤΩΝ.
    ΕΙΠΕ Ο ΕΠΕΙΑ ΑΥΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ ΕΚΕΙΝΟ.
    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΠΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ.
    ΚΑΝΕΤΕ ΣΥΓΚΕΝΤΩΣΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΠΙΣ "ΑΓΡΙΕΜΕΝΟΙ".
    ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΜΙΛΗΣΕ.
    ΩΡΑΙΑ
    ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΘΙΣΑΤΕ ΣΑ ΚΑΛΑ ΚΟΥΤΑΒΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΠΗΡΑΤΕ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ.
    ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΑΚΑ.
    ΚΑΘΟΜΑΙ 7,5 ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΩ.
    ΕΧΕΤΕ ΠΛΑΚΑ.
    ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΜΗ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΛΙΜΠΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΙ.
    ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ.
    ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ.
    ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ.
    ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΟΥΖΑΚΙ.
    ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΡΤΥ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ.
    ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗ ΤΣΟΝΤΑ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΥ.
    ΜΟΥΝΤΙΑΛ.
    ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΜΟΛ.
    ΝΑ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ.
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΑΣΩ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ (ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ).
    ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.
    ΕΤΣΙ ΚΙΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΕΛΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ?
    Α ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΕΙΡΗΝΙΚΕΣ.
    ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΟΝ ΩΡΑΙΟ ΣΑΣ ΑΓΩΝΑ.








    ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ

    ReplyDelete
  13. ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΑΦΟΥ 7,5 ΜΗΝΕΣ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ.

    ReplyDelete
  14. ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗ "ΡΟΜΠΑ".
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΟΥ, ΤΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΣΟΥ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΣΟΥ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΛΟΙ ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ "ΤΑΠΩΣΟΥΜΕ" ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΟΝ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ "ΘΑΨΟΥΜΕ" ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΑΣ.
    "ΣΥΜΒΟΥΛΗ"
    ΝΑ ΝΑΣΗΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΑΝΑ ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ "ΠΙΑΝΕΤΕ" Ο ΟΡΘΟΣ ΜΑΣ.

    ReplyDelete
  15. ΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ? ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ. ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΡΙΝΕΙΣ ΕΣΥ ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ (ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ) ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ.

    ReplyDelete
  16. ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΣΚΟΡΠΑΤΕ ΑΦΕΙΔΩΣ ΤΟΝ ΓΕΛΩΤΑ.

    ReplyDelete
  17. Αν δεν κάνω λάθος η βεβαίωση αποδοχών που δόθηκε στους εργαζόμενους στην Ασπίς Πρόνοια ΑΕΓΑ για φορολογική χρήση συμπεριελάμβανε αποδοχές μέχρι 21-9-2009 τις οποίες όμως δεν έχουν εισπράξει εξολοκλήρου, ας όψονται οι ΣαχινοΠαντελιδοΒλαχογιαννοΠετσοΣιδεροΒάσσηδες , και για τις οποίες παρά ταύτα θα φορολογηθούν ή έχουν ήδη φορολογηθεί.
    Μα αυτό είναι μια θαυμάσια ιδέα για να αυξηθεί το ΑΕΠ, να κλείσει η υπερμεγέθης τρύπα στο έλλειμμα του κράτους και να αυξηθούν τα δημόσια έσοδα.
    Πως δεν το είχαμε σκεφθεί νωρίτερα. Από δω και στο εξής θα εξαναγκάζουμε ολόκληρες κοινωνικές ομάδες να υπογράφουν ότι έχουν λάβει περισσότερες αποδοχές από αυτές που πραγματικά έχουν εισπράξει και στην συνέχει θα τους φορολογούμε.
    Συγχαρητήρια κύριοι, παραδίδετε μαθήματα δημιουργικής λογιστικής για να πείσετε τους αλλοδαπούς κουτόφραγκους.
    ΠΙΣΩ ΚΥΡΙΟΙ ΞΕΦΤΙΛΕΣ.
    Υ.Γ
    Αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια σε όλους όσους θέλοντας να κρατήσουν την συνείδησή τους καθαρή και να μην πάρουν στο λαιμό τους τόσες οικογένειες, παραιτήθηκαν (βλέπε επόπτες εκκαθάρισης, εκκαθαριστές) αφήνοντας μόνο τους ασυνείδητους να συνεχίσουν την απάτη εις βάρος μας.

    ReplyDelete
  18. ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΛΕΝΑ ΤΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΕΙ ΕΝΑΣ ΚΡΙΤΗΣ?
    (ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΜΕΝΟΣ ΒΡΕ ΕΛΕΝΑΚΙ?)
    ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΩΙΚΟΤΗΤΑ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.

    ReplyDelete
  19. Αν δεν κάνω λάθος η βεβαίωση αποδοχών που δόθηκε στους εργαζόμενους στην Ασπίς Πρόνοια ΑΕΓΑ για φορολογική χρήση συμπεριελάμβανε αποδοχές μέχρι 21-9-2009 τις οποίες όμως δεν έχουν εισπράξει εξολοκλήρου, ας όψονται οι ΣαχινοΠαντελιδοΒλαχογιαννοΠετσοΣιδεροΒάσσηδες , και για τις οποίες παρά ταύτα θα φορολογηθούν ή έχουν ήδη φορολογηθεί.
    Μα αυτό είναι μια θαυμάσια ιδέα για να αυξηθεί το ΑΕΠ, να κλείσει η υπερμεγέθης τρύπα στο έλλειμμα του κράτους και να αυξηθούν τα δημόσια έσοδα.
    Πως δεν το είχαμε σκεφθεί νωρίτερα. Από δω και στο εξής θα εξαναγκάζουμε ολόκληρες κοινωνικές ομάδες να υπογράφουν ότι έχουν λάβει περισσότερες αποδοχές από αυτές που πραγματικά έχουν εισπράξει και στην συνέχει θα τους φορολογούμε.
    Συγχαρητήρια κύριοι, παραδίδετε μαθήματα δημιουργικής λογιστικής για να πείσετε τους αλλοδαπούς κουτόφραγκους.
    ΠΙΣΩ ΚΥΡΙΟΙ ΞΕΦΤΙΛΕΣ.
    Υ.Γ
    Αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια σε όλους όσους θέλοντας να κρατήσουν την συνείδησή τους καθαρή και να μην πάρουν στο λαιμό τους τόσες οικογένειες, παραιτήθηκαν (βλέπε επόπτες εκκαθάρισης, εκκαθαριστές) αφήνοντας μόνο τους ασυνείδητους να συνεχίσουν την απάτη εις βάρος μας.

    ReplyDelete
  20. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΣΟΥ. ΤΡΕΧΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΚΕΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΠΕΙΔΟΔΙΑ. ΒΡΕ ΟΥΣΤ

    ReplyDelete
  21. ΚΟΥΤΑΒΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣ 7.5 ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ......????
    ΣΟΥ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΚΕΝΟ ΓΙΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΣΥ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ, ΕΜΕΙΣ ΗΔΗ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΣΑΙ!!!!

    ReplyDelete
  22. Ευχαριστώ για τα εύσημα, η καθυστέρηση δημοσίευσης των αναρτήσεων λόγω ελέγχου θα εξακολουθεί να υφίσταται, στη προσπάθεια να αποτραπούν σχόλια που θα μου δημιουργήσουν (σαν διαχειριστή του blog) ποινικά προβλήματα.
    ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΜΠΛΟΓΚ ΕΧΟΥΝ ΠΟΙΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ?

    ReplyDelete
  23. ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΚΟΜΕΝΑ ΤΑ ΧΑΙΔΕΥΤΙΚΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ. ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΑΜΕ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΤΙ. ΑΝ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΙ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ. ΑΥΤΑ ΑΛΛΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ. ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΜΕ ΝΟΜΙΜΟ ΤΡΟΠΟ. ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΑ. ΑΝ ΕΣΥ ΗΘΕΛΕΣ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΖΟΥΓΚΛΑΣ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ.

    ReplyDelete
  24. ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΑΠΛΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΕΙΣΑΙ;ΣΕ ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙΣ ΠΕΣΕΙ...ΣΕ 1 ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΣΗΚΩΘΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΦΩΝΑΞΕ ΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΡΑΒΗΞΩ ΤΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ...

    ReplyDelete
  25. Θεωρώ λοιπόν λάθος κατα την άποψη μου το ότι δεν δεχτήκατε τη πρόταση που έγινε από τη στιγμή που από ότι έχω ακούσει ο Σύλλογος την αποδέχτηκε και από τη στιγμή που με όλο το σεβασμό προς το προσωπό σας ποτέ δεν σας έδωσα αυτό το δικάιωμα,να διαπραγματευτείτε δηλ. για εμένα,θα ήτανε άδικο εξάλλου κατα τη γνώμη μου να σας ζητούσα κάτι τέτοιο.Δε ξέρω λοιπόν τώρα αν το κοινό καλό είναι αυτό που έχει συμβεί μέχρι σήμερα,αλλά επιτρέψτε μου να αμφιβάλω,η ΑΕΑΖ ακόμα δεν έχει αποζημιωθεί(ενώ θα μπορούσε εδώ και καιρό) και η ΑΕΓΑ δυστυχώς πιστεύω ότι δε πρόκειτε πλέον να πάρει φράγκο μέχρι την εκδίκαση των αγωγών μας,μακάρι να βγώ λάθος.Σας ευχαριστώ πάντως για όλους τους αγώνες που έχετε κάνει μέχρι σήμερα είτε είχανε θετικό αποτέλεσμα,είτε αρνητικό είμαι σίγουρος ότι οι προθέσεις σας ήτανε πάντα καλές,αλλά από ένα σημείο και μετά ξεφύγατε από την εννοια της Συντονιστικής Επιτροπής και σηκώσατε περισσότερο βάρος από ότι μπορούσατε στις πλάτες σας.Ότι έγινε,έγινε πάμε παρακάτω...Καλή δύναμη.

    ReplyDelete
  26. Το 10χίλιαρο που τόσο εύκολα απορίπτουμε δεν είναι καθόλου μικρό ποσό, ακόμα και για αυτούς που διεκδικούνε 50 και 60 και 70 και 100 χιλιάρικα,από τη στιγμή που βρισκόμαστε σε πολύ δυσάρεστη οικονομική θέση και δεν μπορούμε να συντηρήσουμε τις οικογενειές μας.Επίσης θα είχε ξεμπερδέψει εδώ και καιρό η ΑΕΑΖ και δεν θα είχε τώρα την αλλαγή του φορολογικού και ότι άλλο εμφανιστεί στη πορεία.Τουλάχιστον αν είχανε αποζημιωθεί οι συνάδελφοι της ΑΕΑΖ θα υπήρχε νομίζω και ένα διεδικασμένο ώστε να κινηθούμε και για την ΑΕΓΑ η οποία δε νομίζω ότι θα καταφερνε να πάρει πάνω από το 10χίλιαρο μέχρι την εκδίκαση των υποθέσεων,διότι το 72,5% προκαλεί πιστεύω την όποια Σιδέρη και τους πελάτες της, το 10χίλαρο δηλ το 40% όχι και τόσο,μπορεί να κάνω και λάθος όμως.Αυτό όμως που θέλω να πω και να ρωτήσω είναι το εξής:Ο Σύλλογος αποδέχτηκε το 10χίλιαρο? και αν ναι με ποιο σκεπτικό το αποδέχτηκε?γιατί έχει μεγάλη σημασία το σκεπτικό του Συλλόγου σε αυτές τις περιπτώσεις.Η Συντονιστική που δεν το αποδέχτηκε και μας είπε το σκεπτικό της, για πιο λόγο πήρε τη θέση του διαπραγματευτή σε ένα θέμα που κατά την αποψή μου δεν είχε αρμοδιότητα?Δε κατηγορώ κανέναν,τα παιδιά μπορεί να είναι τα καλύτερα του κόσμου,τίμια και αξιόλογα και να έχουνε αφιερώσει το είναι τους σε αυτή την ιστορία,αλλά η λογική μίας Συντονιστικής Επιτροπής σε αυτή τη περίπτωση είχε να κάνει με 5-10 ανθρώπους οι οποίοι θα ασχολούντουσαν ενεργά και άμεσα με το θέμα, με σκοπό να μας ενημερώνουνε για τις εξελίξεις,τουλάχιστον εγώ με το φτωχό μου το μυαλό έτσι είχα αντιληφθεί,από που λοιπόν προέκυψε ότι αυτή η Επιτροπή μπορεί να διαπραγματευτεί και να διεκδικήσει τι ποσοστό και τι ποσό θα πάρουμε από αυτά που δικαιούμαστε,θέλω να πώ για να μην παρεξηγηθώ ότι καλά και άγια τα παιδιά αλλά πως βρεθήκανε με αυτό το τεράστιο ηθικό και πρακτικό βάρος στις πλάτες τους με αποτέλεσμα τώρα να τους ζητάμε και τα ρέστα? Εγώ προσωπικά δεν εξουσιοδότησα κανέναν από αυτούς να διαπραγματευτεί τι λεφτά θα πάρω,είμαι μέλος του Συλλόγου που θεωρώ και τον πλέον αρμόδιο για αυτά τα θέματα που αφορούνε τα εργασιακά μου δικαιώματα και έχω εξουσιοδοτήσει όπως όλοι μας κάποιον δικηγόρο να διεκδικήσει την αποζημίωση μου.Από τη στιγμή λοιπόν που γίνεται μία πρόταση για να πάρει η ΑΕΑΖ το 100% και η ΑΕΓΑ μέχρι 10.000€ ως εξόφληση όσων είναι μέχρι αυτού του ποσόυ και ως προκαταβολή όσων δικαιούνται παραπάνω μέχρι να εκδικαστούνε οι υποθέσεις και πάρουν και τα υπόλοιπα. Και μη μου πείτε πια υπόλοιπα και αν υπάρχουν "τότε" γιατί τώρα όλη ΑΕΓΑ θα παέι "τότε" και αντί να διεκδικεί μαζί με το διεδικασμένο που θα υπήρχε το 50% ή 60% που θα είχε απομείνει και θα ήταν πιθανόν πιο εφικτό να υπάρχει στα ταμεία, τώρα θα πάμε για το 100% γιατί το 72,5% αποκλείεται να το έχουμε πάρει μέχρι "τότε",κάτι που είναι πολύ πιο δύσκολο να υπάρχει στα ταμεία "τότε"...Οι προθέσεις όλων θέλω να πιστεύω ότι είναι για το κοινό καλό,θέλω επίσης να πιστεύω ότι το κοινό καλό δεν αφορά μόνο 50 ή 100 άτομα αλλά όλο το σύνολο των εργαζομένων,το δικό μου καλό ήτανε τα 10 χιλιάρικα τα οποία θα μου επιτρέπανε να ζήσω την οικογενειά μου αξιοπρεπώς μέχρι να ορθοποδήσω και πάλι ίσως και γι αυτό να μην είμαι και τόσο αντικειμενικός στις τοποθετήσεις μου,να με συγχωρείτε αλλά είναι δύσκολες ώρες και για μένα όπως και για σας.

    ReplyDelete
  27. η κα Σιδέρη παραιτήθηκε απο πρόεδρος του σωματείου ασφαλισμένων.

    ReplyDelete
  28. ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ; ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΣΤΕΙ ΣΤΙΣ 15 ΙΟΥΛΙΟΥ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΕΥΘΥΝΕΣ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ, ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΟ ΑΘΑΛΗΤΟ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ. Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΤΙ, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ;
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ReplyDelete
  29. Η Σιδέρη το πηρε πισω παραμενει προεδρος

    ReplyDelete
  30. Βαρέθηκα να σας ακούω για την συντονιστική. Μωρά είστε; Φίλε Δ. Και λοιποί, η συντονιστική δεν εκλέχτηκε, προσφέρθηκε. Μπορείς ακόμη και τώρα να συμμετάσχεις και να βοηθήσεις. Ας αφήσουμε τις κρίσεις. Κάθε λάθος της συντονιστικής είναι δικό μας που καθόμαστε και περιμένουμε να δουλέψουν άλλοι για μας. Και μην το γυρίσετε στο προσωπικό γιατί από καμία συντονιστική δεν είδα δραχμή αντίθετα με κυνηγάει η τράπεζα για χρέη της ασπίδας. Συνεπώς δεν την υποστηρίζω από συμφέρον. Έλεος πια.


    ´ελ

    ReplyDelete
  31. Για τον/την συνάδελφο stinallimeria:
    Νομίζω ότι κάπου έχεις μπερδευτεί. Τι είδους δεδικασμένο θα υπήρχε με την ΑΕΑΖ όταν οι δύο εταιρίες δεν εμπλέκονται μεταξύ τους; Τα ασφαλιστικά μέτρα που μας κάνανε, αφορούν δήθεν μαθηματικά αποθέματα που μόνο η ΑΕΓΑ μπορεί να σχηματίσει και σε καμία περίπτωση η οποιαδήποτε εταιρία ζημιών. Αναφέρεσαι στο ότι με το 72,5% των αποζημιώσεων της ΑΕΓΑ προκαλούμε τον οποιοδήποτε σύλλογο, ενώ με μικρό ποσοστό θα ήταν αλλιώς. Είσαι σοβαρός; Από πότε για τις διεκδικήσεις μας θα κοιτάζουμε σε ποιανού ρουθούνι δεν θα χωθούμε για να πράξουμε τα δέοντα. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι και με το 10χίλιαρο δεν θα είχαμε την ίδια κατάληξη; ‘Έχεις διαβεβαιώσεις από κάπου; Και για να ξεκαθαρίσουμε και κάτι. Ποιος σου είπε ότι ο Σύλλογος του οποίου είσαι και εσύ μέλος δέχθηκε αυτό το ποσό και η συντονιστική είπε όχι; Ήσουν στην συγκέντρωση έξω απ την Ασπίδα όταν σύσσωμοι όλοι εμείς (Συντονιστική, Σύλλογος, Ομοσπονδία και βέβαια πάνω απ΄όλα οι συνάδελφοι) είπαμε στον επόπτη ότι αυτό είναι απαράδεκτο και σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να το δεχτούμε;
    Την αγωνία σου πίστεψε με, όλοι την καταλαβαίνουμε και να είσαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουμε για ακόμα μια φορά.

    Όσον αφορά τις κινήσεις που κάνουμε για να αποκρούσουμε τα ασφαλιστικά, είναι προς όλες τις κατευθύνσεις και βέβαια με την συμβουλή και συμβολή ολόκληρου team δικηγόρων.
    Είναι κατανοητό κάποιοι κάτω από το βάρος της έλλειψης χρημάτων ή της επαγγελματικής αποκατάστασης να απογοητεύονται. Αλλά μην χάνετε την πίστη σας. Μαζί δεν καταφέραμε αμέσως μετά το κλείσιμο της Ασπίδας να εισπράξουμε ένα χιλιάρικο; Δεν καταφέραμε να εισπράξουμε πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων δεδουλευμένα του καλοκαιριού; Δεν καταφέραμε το πρόγραμμα της επιδότησης για τους απολυμένους; Και όλα αυτά με απίστευτο τρέξιμο και απίστευτες δυσκολίες.
    Ε λοιπόν και αυτή τη φορά, εμείς είμαστε που θα τα καταφέρουμε και θα νικήσουμε στο δίκαιο αίτημά μας να αποζημιωθούμε αφού χάσαμε τη δουλειά μας.

    ReplyDelete
  32. Αγαπητή Αλεξάνδρα,πιθανόν να έχεις δίκιο και όντως να έχω μπερδευτεί,εξάλλου τόσο μπερδεμένη που είναι η κατάσταση είναι εύκολο να το πάθεις,βοηθησέ με λοιπόν να ξεμπερδευτώ.Από τη στιγμή που οι δύο εταιρίες δεν εμπλέκονται μεταξύ τους γιατί δεν προχώρησε από την αρχή η ΑΕΑΖ?γιατί μπλέχτηκε με τις απαιτήσεις του συνόλου των εργαζομένων και δεν αποζημιώθηκαν οι εργαζόμενοι της αφού ανήκουν σε ανεξάρτητη εταιρία? Για το άν προκαλέι η όχι το 72,5% ή το 40% μίλησα υποθετικά και υποθετικά πάλι παραδέχτηκα ότι μπορεί και να κάνω λάθος.Τίποτα δε με κάνει να πιστεύω ότι δεν θα είχαμε την ίδια κατάληξη με το 10χίλιαρο το αντίθετο μάλιστα απλά νομίζω ότι θα είχαμε κερδίσει λίγο χρόνο και τώρα θα είμασταν ένα βήμα πιο μπροστά.Και όσο αφορά αυτό που "άκουσα" ότι ο Σύλλογος αποδέχτηκε τη πρόταση μπορεί να "άκουσα" λάθος ή να μου το μεταφέρανε λάθος αλλά ναι ήμουνα στην συγκέντρωση έξω από την πρώην Ασπίδα και έφυγα χωρίς να έχω αυτή την εικόνα που λες,αλλά επειδή έφυγα νωρίς μπορεί κάπου να το έχασα και απολογούμε για αυτό,αλλά και πάλι στο βροντερό όχι που είπωθηκε στον επόπτη γιατί δεν αποδεσμέυτηκε από το σύνολο η ΑΕΑΖ από τη στιγμή που δεν εμπλέκεται με το 10χίλιαρο και το όχι της ΑΕΓΑ? Ρωτάω απλά χωρίς καμία διάθεση να θίξω και να κατηγορήσω κανέναν,ούτε να υποτιμήσω τον αγώνα αυτής της Επιτροπής την οπόια στο τέλος του μηνυματός μου ευχαρίστησα για όσα έχει κάνει και για όσα έχει πετύχει μέχρι τώρα.Όσο για το αν είμαι σοβαρός,πιστεύω ότι είμαι και κάποιες φορές πολύ περισσότερο από ότι πρέπει ώστε να ξέρω τι διεκδικώ,από ποιον, και ποια είναι τα δέοντα...αλλά το όλα ή τίποτα(που υπάρχει ο κίνδυνος να συμβεί) και το όλοι ή κανένας ταιριάζει σε τζογαδόρους κι εγώ δεν είμαι τζογαδόρος ούτε έχω το θάρρος και τη δύναμη να πω στο παιδί μου που ζητάει καλοκαιρινά παπούτσια(γιατί τα περσινά δεν της κάνουν) "αγάπη μου λυπάμαι αλλά έπαιξα και έχασα",ίσως να είμαι δειλός,ίσως ατομιστής και να μην αντιλαμβάνομαι το κοινό συμφέρον όπως εσείς,ίσως να αρκούμε με λιγότερα από όσα δικαιούμαι έστω για αρχή,δεν με τιμά σαν συνάδελφο και συναγωνιστή αλλά με καθιστά υπέυθυνο σαν πατέρα απέναντι στο παιδί του και στις ανάγκες του.Να τα διεκδικώ όλα μέχρι τελευταίας δεκάρας είναι καθήκον μου και υποχρεωσή μου,να προσπαθώ να κερδίζω ότι περισσότερο μπορώ,είναι καθήκον μου και υποχρεωσή μου,να συμβιβάζομαι μπροστά στο κοινό καλό,είναι καθήκον μου και υποχρεωσή μου,να γυρνάω όμως σπίτι μου με άδεια χέρια είναι απαράδεκτο και αδιανόητο για εμένα...Ας ελπίσουμε ότι θα πετύχουμε κάτι παραπάνω από αυτό που μας δίνανε,έστω κι αν ήτανε άδικο και απαράδεκτο,ήτανε κάτι...τουλάχιστον για εμένα...Είμαι δίπλα σας και σέβομαι απόλυτα τους αγώνες σας...απλά εκφράζω και εγώ τις ταπεινές μου απόψεις και απορίες...Ευχαριστώ.

    ReplyDelete
  33. Το θέμα του δεκαχίλιαρου ήταν τεράστιο λάθος και ηθικά και σαν θέμα ελιγμού! ΤΟ ΦΩΝΑΖΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΚΑΧΙΛΙΑΡΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΡΕΞΗ ΠΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ...Όταν μας το δινε ο Βλαχογιάννης, δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ το ήθελε ολος ο κόσμος απορρίφτηκε, τελικά μετά πιέστηκε για το 70 ή 72,5%. Το δεκαχίλιαρο θα έλυνε πολλά θέματα, και τα χρήματα που θα έπρεπε να απελευθερωθούν ήταν λιγότερα και δεν θα μπλέκαμε σε διαμάχες μεταξύ ποσοστού και ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΦΑΣΕΙΣ.

    Όπως και να χει ομως, πάρθηκε τότε μια απόφαση. Το κακό είναι ότι η απόφαση αυτή δεν τηρήθηκε από τους επόπτες και τον εποπτικό μηχανισμό.

    Συγγνώμη που θα το πω αλλα η αναμονή των εποπτών, της επεια και των φορέων είναι πονηρή για εμένα. Και η παραίτηση του εκκαθαριστή δεν ήταν τυχαία κατ εμέ. Κάτι άλλο γίνεται! Ειλικρινά δεν εμπιστεύομαι κανέναν πια (εννοώντας τις αρχές) και χωρίς πλάκα, προτιμώ να παρέμβει η ΤΤΕ παρά αυτός ο περίγελος που συμβαίνει τώρα με το θέμα της εποπτείας και διαχείρισης.

    ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΤΩΡΑ.

    ReplyDelete
  34. Σε καμία περίπτωση βεβαια δεν μέμπτω την επιτροπή, απλά αναγνωρίζω την καλοστημένη παγίδα που το σύστημα μας έστησε

    επισης δεν καταλαβαινω την εμμονη του εργατολόγου να μην κανουμε αγωγη και στην αεαζ

    ReplyDelete
  35. ΧΡΟΝΟΥ ΦΕΙΔΩ, ΟΧΙ Η ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΕ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΑΣ ΟΨΕΤΑΙ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΨΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ.

    ΑΥΤΟ ΑΣ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.

    ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ, ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΣΤΕ, ΓΣΕΕ, ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ, ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΠ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ.

    ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΙ ΕΠΟΠΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΗΜΕΡΕΣ ΑΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ.

    Π Α Ρ Α Ν Ο Μ Ο!!!! ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ. ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ. ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΙΝΗΣΩ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΚΑΙ Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΖΗΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ.

    ReplyDelete
  36. ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ, ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΙΕΣΤΟΥΝΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ... ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΦΟΒΟΣ ΦΥΛΑ ΤΑ ΕΡΜΑ

    ReplyDelete
  37. ΣΥΦΜΩΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΜΕ ΤΟΝ EL, ΝΑ ΘΥΜΗΣΩ, Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΗΤΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗΣ, ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΕΦΑΛΙΑ. ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΣΗΚΩΣΕ ΜΠΑΪΡΑΚΙ ΕΝΑΝΤΙΟ ΜΑΣ.

    ReplyDelete
  38. ΕΓΩ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΣΤΕΛΝΩ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΡΩΤΑΩ ΑΝ ΑΥΤΗ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΕΠΟΠΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΥΝΑΓΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ

    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΡΧΗ
    ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ
    -ΣΤΕ
    -ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
    -ΓΣΕΕ
    -ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
    -ΟΚΕ
    -ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
    -ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΘΑ ΤΟ ΦΤΑΣΩ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΩ. ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΑΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΑΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΟΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ

    ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΑΡΧΗ
    ΜΕΤΑ ΣΕΙΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ

    ReplyDelete
  39. Επειδή και η κοροιδια εχει τα όρια της, ο Παντελίδης δεν ήταν ο Νομικός Σύμβουλος της Commercial επί εποχής Βιδάλη?, ο γιος του Βιδάλη δεν δούλευε για αρκετό χρόνο ως Δικηγόρος στο γραφείο του Παντελίδη? Ρε παιδιά μήπως λέω μήπως ΠαντελοΒιδαλοΠετσάδες μας δουλεύουν? η κονόμα είναι ΜΕΓΑΛΗ αλλά στο τέλος ο ποιο μάγκας θα πάρει όλο το πακέτο και θα πέσει πολύ ΒιδαλοΠετσάδικο κλάμα. Το πακέτο είναι πολύ μεγάλο κάποιοι της κυβέρνησης ας ανοίξουν τα μάτια τους όσο είναι καιρός και ας πετάξουν έξω με τις κλοτσιές όλα αυτά τα αρπακτικά που μοναδικό σκοπό έχουν να τσεπώσουν τα λεφτά του κοσμάκη. Ενεργήστε όσο είναι νωρίς γιατί αυτοί οι τύποι που έχουν και την πολιτική σας προστασία θα τα κονομήσουν και εσείς θα χρεωθείτε την ρετσινιά.

    ReplyDelete
  40. Το παραπάνω σχόλιο του Jason είναι αναδημοσιευμένο σχόλιο από άλλο site που κάνει αναφορά στη Πρώτη Ασφαλιστική

    ReplyDelete
  41. ΝΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΑΠΛΑ.

    ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΕΔΩ.

    http://prasinomilogr.blogspot.com/2010/06/5-proton.html?showComment=1277381197139#comment-c2894839118671886556

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ. ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ? ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΝΑ ΠΕΙ? ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΜΑΖΕΥΟΝΤΕ.

    ReplyDelete
  42. Ευχαριστώ προσωπικά όλους τους συναδέφους που στο δύσκολο αυτό αγώνα μας στήριξαν, τους συναδέλφους της Συντονιστικής, το Σύλλογο και την Ομοσπονδία. Άντε και με το καλό στην ΑΕΓΑ

    ReplyDelete
  43. ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΣΥΝΕΒΕΙ ΜΑΣ ΕΚΑΤΣΕ;

    ΑΠΛΑ ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΑΝ ΣΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ Η ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΚΟΛΛΗΜΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ 6 ΜΗΝΕΣ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΨΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2011. ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΟΥΜΕ.

    ReplyDelete
  44. ΣΥΓΝΩΜΗ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ 2011.

    ReplyDelete
  45. Συνέβει ότι ολοκληρώνονται οι "διαδικασίες" και για τους υπόλοιπους της ΑΕΑΖ. Γιαυτό και εύχομαι τα ίδια και στην ΑΕΓΑ.
    Παρεπιπτόντως, καλό θα είναι να μην αρχίσουμε τα σενάρια, γιατί όπως υπάρχει το απαισιόδοξο του 2011, υπάρχει και το αισιόδοξο του Σεπτέμβρη 2010.
    (Και κωλύματα δε θα υπάρξουν)

    ReplyDelete
  46. ΣΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΣΤΕΙΣ ΚΟΛΛΗΜΑ, Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΑΝ ΘΑ ΙΣΧΥΣΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΡΑ Η ΟΧΙ.

    ReplyDelete
  47. ΤΙ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ 2010; ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ ΟΤΙ ΠΑΜΕ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2010 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΓΑ;

    ΝΤΡΟΠΗ-ΝΤΡΟΠΗ-ΝΤΡΟΠΗ! ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ, ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ! ΤΩΡΑ ΦΑΝΗΚΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ!

    ReplyDelete
  48. ΑΝΤΕ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΕΓΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!
    ΑΜΑΛΙΑ- ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ! ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ.

    ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΥΣ ΤΡΕΧΟΥΝ!

    ΑΝΤΕ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2011.

    ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΟΥ ΗΞΕΡΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ;

    ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ.ΧΑΧΑΧΑ

    ReplyDelete
  49. Ας το διαβάσουμε αυτό προσεκτικά και ιδίως το τελευταίο μέρος, όπου αναγράφονται αριθμοί σχετικά με την αποζημίωση του προσωπικού...

    http://www.insurancedaily.gr/blog/?p=19125

    ReplyDelete
  50. Ανέβηκε το σχέδιο νόμου για την κατάργηση της ΕΠΕΙΑ και άλλες διατάξεις, το άρθρο 2 από την σελίδα 4 και μετά μας αφορά.

    μπορείτε να το βρείτε και να το κατεβάσετε εδώ

    http://www.neoforum.gr/viewtopic.php?f=246&t=3123

    ReplyDelete
  51. ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ.
    ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΔΙΚΑΣΤΟΥΝ 15 ΙΟΥΛΙΟΥ ΑΛΛΑ ΠΑΜΕ ΑΡΧΕΣ ΟΚΤΩΒΡΗ.

    ΟΠΟΤΕ ΑΜΑΛΙΑ ΜΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΝΑ ΝΕΟ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ; ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ; ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ; ΚΑΜΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΙΠΟΤΑ;

    ReplyDelete
  52. ΕΓΩ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΑΕΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΜΑΣ. ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΤΟ 2011 ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ; ΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΑΓΩΓΕΣ. ΟΙ ΕΡΓΑΤΟΛΟΓΟΙ ΤΙ ΛΕΝΕ; ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΠΗΡΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ (ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ) ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ Η ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ Η ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ, ΤΙ ΝΑ ΠΩ. Ο ΤΥΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΦΑΝΤΟΣ. ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΒΑΛΑΜΕ ΕΡΓΑΤΟΛΟΓΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.

    ReplyDelete
  53. Μήπως να κάναμε και εμείς ασφαλιστικά μέτρα, να μη πληρωθεί κανένας, αν δε πληρωθούμε εμείς. Όταν λέω κανένας, κανένας. Να κλειδωθούν όλοι οι λογαριασμοί. Ούτε επόπτες ούτε κανένας με το σκεπτικό ότι κωλυσιεργούν σε βάρος μας. Πλέον εσκεμμένα. Γιατί που ακούστηκε ασφαλιστικά μέτρα να εκδικάζονται μετά από 4 μήνες... Χάνουν και το νόημά τους.

    Ή μήπως πιστεύει κανένας ότι δε θα τα κερδίσουμε?

    ReplyDelete
  54. για να μην ξεχνιόμαστε, οι επόπτες και οι κάθε λογής σύμβουλοι και ορκωτοί πληρώνονται από τα λεφτά ΜΑΣ. Όσο δεν τελειώνει η εκκαθάριση, τόσο ο κάθε επόπτης θα έχει το μισθό του από τα ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ!

    ReplyDelete
  55. ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.

    1. ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΦΡΑΓΙΖΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΆ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟΛΟΓΟΥΝ.
    2. ΕΠΕΙΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΚΡΟΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ, ΑΦΑΝΤΟΣ ΤΟ ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΤΟΤΕ.
    3. ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΑ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΡΓΑΤΟΛΟΓΟ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥ.
    4. ΣΚΑΕΙ ΜΥΤΗ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΚΛΟΠΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΔΑΣ.
    5. ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ΕΠΟΠΤΕΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΘΑ ...ΝΟΙΚΙΑΣΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.
    6. ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΗΜΕΤΕΡΟΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ Η ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ. ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΩΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΟΥΜΕ, ΤΟ ΛΕΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΛΥΚΑΝΟΥΝ.
    7. ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ Ο ΕΠΟΠΤΗΣ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ.Η ΒΡΩΜΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ.
    8. ΒΓΑΙΝΕΙ ΒΡΩΜΑ ΓΙΑ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΕΛΕΧΗ (ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ) ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝΕΤΑ ΩΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΑΛΛΟΥ.
    9. ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΩΛΙΕΣΙΕΡΓΟΥΝ. Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΙΑ.
    10. Ο ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ ΩΣ ΝΕΟΣ ΕΠΟΠΤΗΣ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΒΑΖΕΙ ΒΕΤΟ ΣΤΟΝ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΑΣ.

    ReplyDelete
  56. 11. ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ Ο ΚΑΦΕΤΖΗΣ.
    12. ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.
    13. ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΙΑ.
    14. ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΕΠΙΣΤΟΛΩΝ ΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΩΝ.
    15. ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΛΙ Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΟΑΕΔ.
    16. ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ Ο ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ.
    17. ΝΕΑ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ.
    18. ΕΝΩ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΣΤΟ 10ΧΙΛΙΑΡΟ Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΠΟΣΟΣΤΟ.
    19. ΝΕΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ.
    20. ΝΕΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΕΙΑ.
    21. ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ, ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΑΡΓΟΙ ΡΥΘΜΟΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΕΓΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΕΑΖ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ 1 ΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ.
    22. ΥΦΑΡΠΑΓΗ ΟΛΟΥ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΤΟΥ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΛΟΓΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ.

    ReplyDelete
  57. ΑΝ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΟΤΙ ΞΕΧΝΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΛΑ ΤΩΝ ΜΙΣΘΟΔΟΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΕ ΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ, ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΓΥΡΙΖΑΝ ΠΙΣΩ ΜΕ ΗΛΙΘΙΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΥΛ - ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΛΕΦΤΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ, ΤΟΤΕ ΕΛΑΤΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ.

    ΚΑΙ Ο ΕΡΓΑΤΟΛΟΓΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ; ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΕΡΓΑΤΟΛΟΓΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ.

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΔΟΥΛΕΜΑ. ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.
    ΜΙΑ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΠΤΕΣ Η ΤΗΝ ΕΠΕΙΑ Η ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΕΓΜΕΝΟΣ. ΠΡΟΣΕΞΤΕ. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΚΑΛΑ. ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΕΙ. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΜΠΑΜ Η ΚΑΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ ΑΠΟ ΚΑΝΑΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ/ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ. ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΡΗΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΥΜΑ.

    ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΑΨΑΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΟΠΤΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΒΙΔΑΛΗ; ΓΙΑΤΙ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ;

    ΑΜΑΛΙΑ ΕΙΔΕΣ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ ΠΩΣ ΠΗΓΕ ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΤΟ 15 ΙΟΥΛΙΟΥ? ΑΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΜΕΡΑ ΚΑΝΟΥΝ.
    TO NOMO H ΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΠΤΕΣ ΤΟΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ. ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΙΣΧΥΕΙ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.

    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΡΝΑ ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟ ΛΕΩ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΕΓΩ
    ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΑΕΓΑ ΞΕΧΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ. ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΦΟΥΜΑΡΑ ΚΑΙ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΜΥΚΟΝΟ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΩΡΑ.

    ReplyDelete
  58. ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΜΑΛΛΟΝ, ΤΙ ΑΚΟΥΩ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ "ΣΙΔΕΡΕΝΙΑΣ" ΘΑ ΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΜΗΝΕΣ; ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΑ; ΤΟ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΟΝΔΡΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΓΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΔΙΝΕ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ κ.κ. ΕΠΟΠΤΕΣ - ΕΡΓΑΤΟΛΟΓΟΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ - ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΜΑΣΑΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΗΣ ΚΟΙΤΑΝΕ. ΜΙΛΑΩ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΗ ΑΝΩ ΤΩΝ 55 ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΠΟΠΤΗΣ ΔΕΝ ΦΙΛΟΤΙΜΙΘΗΚΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ Η ΟΠΟΣΠΟΝΔΙΑ (που ξερει καλα τα θεματα των ασφαλιστικων εταιρειων) ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΕΣΤ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ.

    ReplyDelete
  59. ΜΠΗΤΕ ΣΤΟ ASFALISMENOS ASPIS.BLOGSPOT.COM NA ΚΑΜΑΡΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΣΙΔΕΡΗ..... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΤΗΣ. ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΜΩΡΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΖΗΤΑΜΕ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΠΟΣΑ. ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΤΑ ΠΟΣΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ????? ΕΚΑΝΕΣ ΕΝΑ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΕ ΔΕΚΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΙΝΑ!!!!

    ReplyDelete
  60. θα σας μεταφέρω ένα σχόλιο μόνο εδώ, από τα 57 που εχουν αναρτησθεί στο blog της Κας Σιδέρη, από τα ίδια τα μέλη του Συλλόγου της.

    Δείτε
    ΚΥΡΙΑ ΣΙΔΕΡΗ!
    ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΟΛΛΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΦΑΠΑΞ ΠΛΗΡΩΜΗΣ..ΟΜΩΣ!

    ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΤΑΝ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ, ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ?
    ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΟΝΤΑΙ, ΘΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ..

    συνεχίζεται...

    ReplyDelete
  61. ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ, ΔΕ ΜΙΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΘΕΤΟΥΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ, ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΛΑΝΩΝΤΑΣ ΤΑ Μ.Μ.Ε ΔΗΛΩΝΑΣ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΚΑΙ ΨΕΥΔΩΣ,ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ..ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ...ΕΡΓΟΔΟΤΗ!!! ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ..

    ΜΙΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΜΟΙΡΑ, ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΑ ΚΡΥΑ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΟΥ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ!

    Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΚΑΤΑ ΟΛΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΙ ΠΙΟ ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟ!
    ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΜΕ ΣΚΥΜΜΕΝΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ..

    ΕΛΕΓΞΤΕ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ ΚΑΙ ΤΩΝΕΚΚΑΘΡΙΣΤΩΝ, ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΝΕΡΟΚΟΥΒΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ,ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ, ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ Ο ΤΙ ΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ..
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ,ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ,ΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΣ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΟΥΝ..

    ΑΣ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ,ΕΣΤΩ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΘΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕ ΘΙΓΕΤΑΙ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ,ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ.

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΤΟ ΔΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

    ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΙΣΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΜΑΣ..
    ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΕΧΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ, ΝΑ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ..ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΨΕΥΔΩΣ ΟΤΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ..

    ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΥΤΟΙ..ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΦΕΥΓΑΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ!

    30 Ιουνίου 2010 11:07 π.μ.

    ReplyDelete
  62. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  63. Λοιπόν για να τελειώνουμε με το θέμα, εμένα η δική μου αντίληψη είναι ότι το φρένο για τις αποζημιώσεις μας, μπήκε επίτηδες.

    Όλα τα παραπάνω έχουν γίνει επίτηδες ώστε στο τέλος να μείνουμε με ένα κομμάτι ψωμί και να πούμε και ευχαριστώ.

    Ας μας αποδείξουν οι έχοντες πια τις τύχες τις εταιρίας, ότι δεν κινούνται βάσει σχεδίου συγκεκριμένου για να τους πιστέψουμε και εμείς.

    Επίσης προσωπικά θεωρώ ύποπτη την εμμονή κάποιων, ενώ όλος ο κόσμος που διορίστηκε για την εκκαθάριση να παραιτείται τρέχοντας, κάποια να έχουν γαντζωθεί τόσο γερά γύρω από την εκκαθάριση.
    Και πολύ περισσότερο οι αρχιληστές να έχουν είτε διοριστεί αλλού ή να πίνουν καφεδάκι στο deals του Ψυχικού και στην Σέκερη ακόμα.

    Λοιπόν λίγη τσίπα, γιατί είμαστε άνθρωποι και όχι ζώα.

    Και μια παραίνεση προς τα μέλη της Συλλόγου της Κας Σιδέρη.

    Αγαπητοί συν-πάσχοντες αλλά όχι συν-δαιτημόνες. Η κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων παρακωλύει την ίδια διαδικασία που έσεις επιθυμείτε να περατωθεί γρήγορα. Που σημαίνει απλά δύο πράγματα για τον συγκεκριμένο σύλλογο.

    Ή είναι ας πούμε ελαφρύ το νου, (πράγμα όχι και τόσο πιθανό κατ εμέ), είτε κρύβονται άλλα συμφέροντα. Και μέσα σε αυτά είναι η κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων σε συννενόηση ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ.

    Αντε μηπως και ξυπνήσουμε! Και κυρίως ξυπνήστε εσείς να δείτε ποιοι δικηγόροι σας σέρνουν από τα μούτρα με ασφαλιστικά μέτρα!

    Σχόλια σαν το παραπάνω πρέπει να σας πω ότι είναι τα 40 από τα 57 περίπου.

    ReplyDelete
  64. συγγνώμη ηθελα πω απο ανθρώπους που οφελούνται από την καθυστέρηση της εκκαθαρισης καθως και των αλλων μπλεξιμάτων.

    ReplyDelete